Ilon Mask već je naterao ljude da kupuju bacače plamena, kratke šortseve i daske za surfovanje.
Sad ubacuje i malo tekile.
Maskov proizvođač električnih automobila Tesla lansirao je sopstvenu liniju "Tesla Tequila", ispunjavajući obećanje generalnog direktora da će kompanija započeti prodaju sopstvene marke pića.
Tekila se na Teslinoj veb-stranici prodaje za 250 dolara, dolazi u boci u obliku groma, a proizvodi ga Nosotros Tequila, brend alkoholnih pića iz Južne Kalifornije. Zalihe proizvoda su se juče brzo rasprodale, iako su narudžbe bile ograničene na po dve boce i dostupne samo kupcima u određenim američkim državama, piše CNN.
Projekat je nastajao godinama, a Mask se ranije šalio da će se proizvod zvati "Teslaquila".
Ovo nije prvi put da Tesla potrošačima podiže obrve svojim izborom robe. Ranije ove godine, kompanija je počela prodaju crvenih mini šortseva za teretanu, uzvrativši udarac investitorima koji su "skratili" Teslu ili se kladili da će joj akcije pasti. Cena svakog para bila je 69.420 dolara.
Mask je takođe ove nedelje dospeo na naslovnice otkrivajući koliko je proizvođač automobila u jednom trenutku bio blizu bankrota. Odgovarajući na pitanje na Tviteru, rekao je da je Tesla bio samo "oko mesec dana" od kolapsa kada je radio na povećanju proizvodnje svoje popularne limuzine Model 3 od sredine 2017. do sredine 2019. godine. Proizvodnja tog vozila bila je ozloglašena, a Mask je taj proces nazvao "proizvodnim (i) logističkim paklom".
Te poteškoće se, međutim, očigledno ne odražavaju u ceni akcija. Tesline akcije ove godine su porasle su za više od 420 odsto. Prošlog meseca proizvođač automobila takođe je izvestio o velikoj zaradi, najavljujući rekordnu dobit za treći kvartal i nameru da održi svoj cilj da ove godine proda 500.000 automobila.